Obchodní podmínkyI. Úvodní ustanoveníTyto obchodní podmínky platí při nákupu v internetovém obchodě www.e-Dilna.cz, provozovaném obchodní společností Jiří Houdek, s místem podnikání Slatinice, Lípy, 100, PSČ 783 42, IČ: 73927341, DIČ: CZ8603195788.Obchodní podmínky jsou součástí uzavřené kupní smlouvy a upravují vztahy mezi obchodní společností Jiří Houdek, jakožto prodávajícím, na jedné straně a kupujícím na straně druhé. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, vše v platném znění. Vymezení pojmů
Kontaktovat nás můžete:
Číslo účtu pro bezhotovostní platby: Raiffeisenbank: 2262876001/5500 Mapy odběrných míst: Informace a mapu kde nás najdete, naleznete zde. II. ObjednávkyNávrhem k uzavření kupní smlouvy, je-li kupující spotřebitel, je umístění nabízeného zboží prodejcem na stránky. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím – spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním emailem na zadaný email, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Veškeré zboží na stránkách e-Dilna.cz je katalogem běžně dodávané zboží. Výrobce/distributor nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží si můžete u nás ověřit dotazem v případě, že je zboží označeno pojmem NA DOTAZ, e-mailem či telefonicky. V případě objednání nedostupného zboží Vás budeme o této skutečnosti informovat. Všechny ceny v katalogu jsou uvedeny v českých korunách včetně DPH a všech poplatků a jsou konečné. Při objednání zboží označeno pojmem NA DOTAZ, vzniká kupní smlouva až potvrzením dostupnosti vybraného zboží naším obchodníkem, resp. potvrzením Vaší objednávky s veškerými náležitostmi (doba dodání, platební podmínky atd.).
III. Dodací podmínkyTermín dodání Obecná doba dodání je 3 - 7 dnů, zboží, které je SKLADEM, Vám doručíme do 1 – 5 dnů. Vše záleží na zvoleném způsobu dopravy (např. PPL do 24hod od expedice, ČP Obyč. balík 2 – 5 dnů od expedice). U zboží s označením NA DOTAZ Vám dobu dodání sdělí náš obchodník v potvrzovacím emailu. Nepřipočítáváme balné ani manipulační poplatek. Zboží, které z důvodu objemnosti nebo nadměrné váhy nebudeme moci odeslat v jednom balíku, Vám budeme muset rozdělit do více zásilek popř. zvolit jiný způsob dopravy. O této skutečnosti budete informováni e-mailem nebo telefonicky, přičemž v případě kupujícího spotřebitele to na výši konečné ceny potvrzené v objednávacím procesu nemá žádný vliv. Způsoby dopravy Dopravu zboží k zákazníkovi zajišťuje prodejce a to jen na území ČR. Cena dopravy se liší ve způsobu dopravy, dopravu si každý zákazník vybere sám a cena mu bude připočtena před potvrzením objednávky k celkové konečné kupní ceně. Ceník a způsoby dopravy naleznete v sekci doprava. Způsoby platby Každý náš zákazník má možnost zvolit mezi různými způsoby platby za zboží. Zboží je možno uhradit při osobním odběru (na jednom z našich odběrných míst), dobírkou v místě předání zboží (na udané doručovací adrese či na pobočce ČP) nebo poukázání kupní ceny na náš účet s příslušným variabilním symbolem (variabilní symbol = číslo objednávky), který platbu identifikuje. Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad (fakturu). Přebírání zásilky Každý kdo přebírá zboží (zákazník, pověřená osoba) by si měl převzatou zásilku ihned prohlédnout. Pokud zjistí, že obal zásilky či výrobku je mechanicky poškozen, měl by ihned ještě za stálé přítomnosti dopravce zboží zkontrolovat a v případě jeho poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a tento záznam nechat potvrdit dopravcem. Na základě tohoto sepsaného záznamu o poškození zásilky bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má samozřejmě právo od smlouvy odstoupit. Podepsáním dodacího listu zákazník stvrzuje, že zásilka dorazila v pořádku, tedy mechanicky nepoškozená a úplná. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravce pak nelze brát zřetel a budou odmítnuty. Osobní odběr zboží Zboží je v místě odběru po určitou dobu zákazníkovi rezervováno. Doba bývá obvykle dohodnuta se zákazníkem. Na zboží, které je připraveno k odběru je zákazník upozorněn. V případě osobního odběru je zákazník povinen si zboží prohlédnout. IV. Záruční doba a reklamaceNa veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na opotřebení běžným užíváním výrobků. Záruční podmínky, rozpor s kupní smlouvou a proces reklamace, uplatnění práv z odpovědnosti za vady, upravuje v podrobnostech reklamační řád – v sekci reklamační řád. V. Odstoupení od smlouvyOdstoupení od smlouvy ze strany zákazníka V případě, že prodejce nesplní předem dohodnuté smluvní podmínky, je zákazník oprávněn od smlouvy odstoupit. Kupující spotřebitel má podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo již odeslané či jím přijaté zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodu, v neporušeném stavu a nejlépe v neporušeném obalu na vlastní náklady - má tedy právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy bez udání důvodů a bez jakékoliv sankce. V případě, že je zboží používáno a částečně opotřebováno, prodejce vypočte náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží a určí, o kolik bude snížena vrácená cena. K zásilce musí být přiloženy veškeré dokumenty, a to včetně faktury, nebo musí být vznik smlouvy jinak hodnověrně prokázán. Zákazník odešle vrácené zboží na adresu provozovatele. Prodávající vrátí kupujícímu již zaplacenou kupní cenu nebo její část (odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží ponížené o skutečně vynaložené náklady, příp. ponížená o částku úměrnou opotřebení), na jím udané číslo bankovního účtu či jinak na základě vzájemné dohody, a to nejpozději do 30 dnů od okamžiku odstoupení. Skutečně vynaložené náklady jsou stanoveny součtem nákladů na zpracování a vyřízení objednávky, expedici, balení, dopravné.Možnost odstoupení od smlouvy se nevztahuje:
Povinnosti při odstoupení od smlouvy Když dojde k odstoupení od smlouvy, smlouva se celá ruší od počátku a obě strany se musí vyrovnat. Prodejce vrátí nebo nahradí veškerá přijatá plnění zákazníkovi a zákazník prodejci. Odstoupit od smlouvy může zákazník dvěma způsoby a to buď, že tuto skutečnost oznámí prodejci elektronickou formou na e-mail: info@lipis.cz nebo písemně na adresu provozovny prodejce, která je AAAobchod, Lípy 100, 783 42 Slatinice. Písemná či elektronická forma odstoupení musí obsahovat č. objednávky, datum nákupu a předložit doklad o koupi (fakturu). Stačí kopie, nemusí dávat z ruky orig.doklad. Jestliže zákazník zboží už převzal, odešle zboží zpátky do provozovny prodejce. Prodejce bez zbytečných průtahů vyhodnotí stav zákazníkem vráceného zboží . Zákazník musí zabezpečit zásilku tak, aby zboží dorazilo prodejci v pořádku tj. nepoškozené, úplné, včetně příslušenství, doplňků, všech dokladů včetně faktury a nejlépe v originálním nepoškozeném balení. Jestliže prodejce shledá, že zboží bylo vráceno poškozené, bude zákazník povinen uhradit škodu související s uvedením zboží do původního stavu. Úhrada těchto nákladů za škody bude provedena tak, že kupní cena bude o tyto náklady snížena a tento snížený finanční obnos následně zákazníkovi vrácen. Splní-li zákazník všechny zde popsané podmínky pro odstoupení od smlouvy, prodejce vyplatí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží, jež je předmětem odstoupení. VI. Ochrana osobních údajůProvozovatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu internetového obchodu e-Dilna.cz, a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě (s výjimkou externích dopravců, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží) či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromaždovány z obchodních, logistických (údaje jsou předávány přepravní společnosti), statistických a marketingových důvodů. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli prodejny. Zákazník využíváním služeb internetového obchodu e-Dilna.cz dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Zákazník má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů může zákazník kdykoliv zrušit a to tím způsobem, že zašle emailovou zprávu na info@lipis.cz nebo své rozhodnutí sdělí prodejci telefonicky. Údaje, které prodejce o zákazníkovi uchovává a zpracovává může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do "zákaznické sekce". VII. Závěrečná ustanoveníProdejce si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek. O změnách v obchodních podmínkách bude zákazníky informovat vhodným způsobem na internetových stránkách e-Dilna.cz. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Tyto obchodní podmínky a reklamační řád nabývají účinnost 6. ledna 2010. |
![]() |
![]() |
e-Dilna.cz Copyright © 2019 Lipis.cz. Všechna práva vyhrazena.
e-shop
Tescoma
: nerezové nádobí Tescoma, hrnce, sady Tescoma